LÖRDAG / SÖNDAG

igår var det stress! jag slutade strax efter klockan 20 och då skulle jag hem och fixa för att vi skulle iväg till Christoffer. jag lyckades få robban att skjutsa hem mig och det gjorde mycket för tiden. skulle komma hem säkert en 20 minuter senare annars och det hade jag inte tid med. när jag var klar till slut kom putte & jossis och då for vi hem till Christoffer för att sedan åka in till sandviken :) det blev en gratiskväll för christoffer vann pengar på nåt spel.
och det kunde orsaka en hjärnskakning? ;) om ett skratt förlänger livet..

åkte hem till Christoffer och sov allihopa. och idag har vi myst till film :) kom hem för en stund sedan och snart jag ska nog ta en promenad. ska kolla om jenny vill följa med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0