LÖRDAG / SÖNDAG

Igår sov jag bara en timme efter jobbet. Jag var hur trött som helst men jag var tvungen att gå upp och fixa innan jag skulle åka till frisörn. I nästan två timmar satt jag där och när jag gick därifrån var mitt hår ännu mera ljustbrunt med blondare slingor den här gången. Jag blev jättenöjd :) Vem vet, jag kanske lägger in en bild? Jag är ju så duktig på det.. ;)

Efter åkte jag in till Gävle för att träffa Malin :) det är mindre än 1 månad kvar tills bebisen kommer! Jag är nästan mer nervös än vad hon är! Jag har väntat på det här hur länge som helst, känns det som. Hon & Johan har flyttat ut till Harnäs nu och jag ska dit och inspektera imorgon - som det ser ut idag iallafall :) Vi tänkte kika på Mamma Mia, min favoritfilm, som inte Malin sett än. Jag tycker inte det är klokt så jag måste ju se till att det blir ändring på det :)

Innan jag somnade följde jag med Nathalie till Säljsjön till hennes storebrors jobb för att inspektera hur det gick med deras mammas nya bil. Sen blev det ett stopp hemma hos Maddes föräldrar där vi skulle hämta nånting. Min kusin Niklas var där också :) Vi blev kvar där en stund och jag hann både vara med på kort och även kika på en hel del innan vi åkte hem. Fast det blev bara hem och sen iväg igen för Jossan tyckte att jag skulle komma förbi en stund :) Vi ska även börja på gympa idag!
_____________

Det var jättejobbigt imorse. Men jag sov ett par timmar när jag kom hem så nu är jag rätt pigg. Fast jag måste nog vila lite till innan jag börjar ta itu med den här söndagen. Det blir som sagt gympa för min & jossans del ikväll. Mamma & Jenny har tjatat på mig att börja länge för det är ju  kul. Och nu händer det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0