JAG KAN LIKA GÄRNA SÄGA GODNATT NU

Kom nyss hem från gympan. Den här känslan efteråt vill jag gå runt med hela tiden! Att jag gillar att motionera.. Vem är mest förvånad? ;)

Nu ska jag invänta Jossis, som borde vara här när som helst. Hon ska kika förbi en snabbis innan hon åker vidare till mr T. Vi har setts nästan varje dag hur länge som helst nu, kom jag att tänka på, och vi har inte tröttnat på varandra än. Jag är ingen periodare jag heller så det kanske inte är så konstigt då :) Jag kan nog stå ut med någon hur länge som helst ;) När hon åkt ska jag hoppa in i duschen och sen försöka sova. Jag har alarm på 5.50 imorgon. känns kanon! Tur att mamma också börjar 7 så att jag kan åka med henne. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linn

nu måste vi ALLA tjejer ta och hitta på något. känns osm att man har blivit bortglömd i gamla "gänget". så nu ska vi planera innan halva gänget drar till funäs. ;)

2009-01-27 @ 23:18:09
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0