ATTANS

Jag måste verkligen fixa mitt hår. Men eftersom jag har slingor vill jag inte göra det själv. Först ska jag färga utväxten i samma färg som övriga delen av håret och sen fylla i slingorna aningen ljusare. Jag tror att det är för mycket jobb för att jag ska kunna fixa det på egen hand är jag rädd :P Då överlåter jag det till någon som kan sina grejer. Som min favorit Emma :) Jag ska ringa  henne imorgon!

Jag struntar i vad du tycker Sofie. Jag ska vara ljusare ;)



Jag kom nyss hem från stan. Jag & Nathalie hälsade på Robban. Första gången vi såg hans lägenhet också, och han har bott där sedan i somras. Det var väl på tiden då kan man säga. Innan det har jag umgåtts med Robert, vilket jag sällan gör. Varför det har blivit så vet jag inte :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0