"HAR DIN BLOGG DÖTT ELLER"

Jossis kommentar fick mig att ta itu med det här ;b



Jag har inte haft tid eller ork att göra det förens nu. Jag har kommit på iallafall att jag blivit avundsjuk på Emelie. Jag, Sofie & Camilla åkte hem till hennes & Håkans nÿa lägenhet igår. Nu har dom en övervåning i ett hus här i Valbo. Och det var så fint! När jag kom dit höll hon på att tapetsera i högsta hugg. Finns det nåt hon inte klarar? Man börjar ju fundera ;)


På kvällssidan blev det film - All The Boys Love Mandy Lane. Vilka satt inte som ett frågetecken i slutet? självklart vi. Den var väl rätt okej tills slutet. Då förstod jag ingenting! Jag kunde till och med sova efteråt s'att..




Just här satt jag och tänkte " Vad sjutton nu då? Varför gjorde dom sådär? HON?? osv."
Jag som redan ställer tusen frågor när jag ser en film.. Kul att ingen kunde svara då!
Jäkla film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0