LÖRDAG MORGON!

Igår kom jag hem i lagom tid, som omväxling. Jag träffade Jossis en stund och hade uppdaterings-träff. Det händer mycket nuförtiden ;) Sen åkte jag hem och kollade på Let's Dance med mamma & Jenny. När det var slut var det tänkt att jag skulle sova. Jag får panik när jag vet att jag måste sova för att jag ska upp om bara några timmar.. Det gör inte att man somnar fortare direkt.


Men jag somnade och kom upp. Fast det var kämpigt. Nathalie var till och med uppe när jag ringde :) Hur ofta händer det? Flesta gångerna när man ringer strax innan jag åker, runt halv 5, så ligger hon fortfarande. Ingen av oss är riktiga morgonmänniskor! Vi är verkligen perfekta för vårat jobb ;)


Nu tänkte jag lägga mig och vila en timme eller två. Sen klockan 12 ska jag till CF och efteråt ska jag vara med Malin är det tänkt :)   


_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0