FREDAG

det känns inte som att det är fredag idag. jag har ju förlorat mitt dagsbegrepp sedan idre ;) i vilket fall blir det lugnt för mig för imorgon ska jag jobba 9 - 21. jag är jätteglad eftersom jag inte varit där på länge :) och nu får jag en heldag. kanon.

ikväll ska jag, Jenny & Pappa till churchstreet med Christer & Carina :) det var riktigt längesen jag var där sist. efteråt var det tänkt att jag skulle köra hem ligan och sen iväg på inflyttningsfest men det kan jag räkna bort nu. jag får göra nånting annat istället :) får se vad tjejerna har för idéer.

vad som gäller nu är väl duschen - så att jag vaknar till någon gång, på riktigt.


________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0