FREDAG

Ännu ändrade planer för Funäs. Jag blir tokig på karlarna. Varför ska dom ha ansvaret? :b Nu ska vi inte ha stugan som jag nämnde tidigare. Det blir en mycket större och som är enligt Matte är ännu bättre. Var där igår och då visade han mig den. Jag vill åka nu. Det blir vecka 10 vi åker istället också. Inte för att det gör mig nånting. Bara vi åker blir jag nöjd ;)

Imorse klev jag upp strax efter 7. Åkte till Jossis och därifrån åkte vi till vägvärket. Hon skulle skriva för lastbilskörkort och hon klarade det :) DUKTIG TJEJ! Träffade min snygga körlärare där med. Det var trevligt, även fast han inte kände igen mig först utan smink och i en annan hårfärg. Jag är en helt annan person då, tydligen. Den åsikten kan ju diskuteras :b
Jennys kompis Fia hade skrivning för körkort samtidigt, och hon klarade det med :) Grattis.

Jag är ledig i helgen. Suveränt! :)

___________________

det är dimmigt på vägen.

- Jag ser ju ingenting.
- Ödet får bestämma! Och ingen minns en fegis vet du väl?

Vi är en fara ;)
____________________

Kommentarer
Postat av: Linn

Åhh, jag vill också till fjällen..

2009-01-27 @ 02:12:09
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0