FIXAT OCH KLART

Nu är det klart på hårfronten. Bokade tid hos frisören för färgning. Imorgon klockan 12 fick jag tid :) Men det blev inte hos Emma för hon hade fullt. Gick vidare till Johanna och bestämde tid med henne för klippning. Det blir av på måndag :)
Suveränt.

Jag hann träffa Sofie i ett par minuter innan jag gick hemåt. Blev ett stopp hos pappa också och sedan tog jag en omvägspromenad hem. Det är verkligen jättekallt ute idag. usch!

Och den här helgen är det jobb. 5 - 9 lördag och söndag morgon. Jättebra att jag klev upp ur sängen runt halv 12. Hur ska jag bli trött tills 21-22 ikväll? Det är frågan.. Får se vad jag kommer att göra tills dess. Jag saknar Jossis, hoppas jag kan träffa henne en stund ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0