En tvåtimmarsstund med Jossis

Jag släpade med mig Jossis till Stadium & Köpis för jag lära ha en ny tröja, nyttighetspiller och saker åt Stickan :) Sen åkte vi hem till min pappa och hämtade saker som jag glömt. Min kalender till exempel - vad skulle jag göra utan den? Och jag måste bara berätta om min grannes katt! Innan vi skulle åka dök självklart Martin upp, grannens katt. Vi har döpt honom till det av alla namn.. Förutom att han är världens goaste så är han dålig på hejdå fronten. När vi skulle åka försökte han allt vad han kunde för att hoppa in i bilen, sen sprang han in under den och "försvann". Det är inte första gången.. Till slut fick Jossis hoppa ur och hålla i honom så att jag kunde backa ut från gården utan några tragedier. Och sen när vi åkte sprang han efter. Åwh. Jag vill ha honom! Men jag kan ju inte sno grannens katt? Det skulle väl inte vara så osynligt..             Vilken fin berättelse.! :)


 


På tal om annat. Nu kom Jenny hem från ridningen och nu ska vi åka och gympa! :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0