5 DAGAR I IDRE

jag ska fatta mig kort.
jag och nathalie drog iväg till Idre dagen efter nyårsafton. vi hade planerat att åka runt 12-tiden men vi kom inte iväg förens halv 5. nathalie som skulle köra var inte i det skick hon hade hoppats på :b vi kom iallafall fram till slut. under dom här dagarna har jag tagit uterekord. vi var nästan aldrig hemma! bland annat så har vi åkt skoter, badat badtunna, lekt med nathalies kusiners barn, partat med nathalies karl-vänner på byn & gävleborna, haft oväntat möte med Markus som jag nästan aldrig träffar här hemma men som man självklart stöter på där ;]

det var så knäppt.
jag & nathalie åkte upp till idre fjäll och skulle boka bowlingbana /åt oss plus resten av gänget/ och då tyckte jag att jag såg honom där. tänkte att jag måste sett fel men det var han :) han blev minst lika förvånad som mig. vi hade nog inte tippat på att vi skulle ses där :)

vi hade det iallafall jättekul :) och det har varit kallt som sjutton! jag är känslig för kyla har jag kommit på. och nathalie har blåmärken på hela kroppen.. så kan det gå när man är på lyset och det är halt lite överallt ;) men hennes bror är inte alldeles oskyldig han heller. jag hade tur och klarade mig undan blåmärken iallafall, höhö.

hur kul vi än hade det så är det ändå skönt att vara hemma. jag & jossis har umgåtts och bott ihop sedan jag kom hem. vi skulle kunna bo ihop på riktigt också, vi lär ju aldrig få tråkigt :) men det varade bara tills idag - på boendefronten. pappa kommer hem, mycket tidigare än planerat. trodde han skulle vara borta tills nästa vecka. men det gör ingenting för jag har saknat honom. och han blir väl inte hemma särskilt länge heller kan jag tänka mig. och då får jossis flytta in igen naturligtvis :)

_____________


boys like you love me forever 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0