2009

nytt år. redan. det går så fort. jag minns förra årets nyårsafton som om det var igår.
vad har jag lärt mig av året som gått? lång paus.   jag vet inte. 
men ändringar ska det bli iallafall. både på mig, och på mina handlingar.

 
och jag måste gratta min kusin Niklas som blir 13 år idag :) 
hoppas jag hinner komma förbi innan jag åker.

_____________________

NYÅRSAFTON;

kusinerna, moster & sören och min morbror magnus kom hit :) jag var hemma ända tills 20.40, det är rekord på nyårsafton! åkte hem till Camilla i Forsbacka och sen hamnade vi på Heartbreak. jag som vägrade krogen först. men jag hade jättekul :)       
känner att jag inte har tid att detaljera kvällen mer,

för nu måste jag hoppa in i duschen och sen börja packa. jag & nathalie åker till Idre så fort hon repat sig ;) vi är inte hundra på när ni kommer hem men det blir förmodligen på söndag. vi avgör själv ;)           åh, det här ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0