Stressad och nervös

Jag har börjat packa. Och nu tror jag minsann att allt nödvändigt är med :) i överdrivt.. Jag ska bara välja ut skor och sen är jag nog klar för idag. Resten ska jag använda imorgon och det tar jag då.

Har varit fullt upp hela dagen. Åkte till ockelbomarknad och därefter till köpis och sen när jag kom hem var det dags att börja packa. Nu äntligen kan jag ta en paus.
Skulle egentligen träffat Malin & Johan plus bebis idag men det kom förhinder i vägen :/ Får ses när jag kommer hem istället för imorgon har jag ingen tid.

_________________________________


Gårdagen var succe. Förutom sista timmen. Det var inte alls suveränt ;) Men sällskapsspel & singstar hos Kim & Vero var kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0