SÖNDAG

Jag är ganska trött idag. Sov några timmar när jag kom hem från jobbet men jag har väl x antal till att ta igen för att jag ska ha sovit ordentligt :b Jag kom hem från pappa nyss och nu ska jag väl börja fixa. Vet inte vad jag ska göra men jag tänker inte sitta hemma tills gympan ikväll iallafall ;)

Igår blev det en sväng på stan med Josefine :) Vi var in på Body Shop och dom har fått in body butter med Körsbär. Den slog allihop! Ångrar nu att jag inte köpte den. Men jag har typ 3 st i andra sorter och jag borde kanske göra slut på dom först. Jag är duktig att handla saker som det inte är någon nöd på.

På kvällen blev det mys hos Camilla. Sofie & Jossis var också med. Vi skulle kolla på De bortglömda - en spansk skräckfilm. När man sovit 3 timmar och ska kolla på film är nog det dummaste man kan göra att lägga sig i en säng. Självklart gjorde jag det. Jag kanske såg en halvtimme eller nåt ;) Även fast jag sov hade jag sagt en hel del också. Jag trodde inte att jag pratade i sömnen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0