Söndag

Jag & Jossis sov hos Tobbe inatt. Han åkte iväg och jobbade tidigt imorse så vi har varit här ensamma hela dagen ;) Vaknade dock av en trevlig överraskning. Ringde pappa och bad honom fixa numret till sjukvårdsrådgivningen. Efter en halvtimmes väntetid i telefonen fick jag äntligen prata med en sjuksköterska. Jag har åkt på urininfektion. Men eftersom jag inte har feber var det inte sån panik. Hon tyckte inte jag skulle åka in till akutmottagningen för då hade jag nog fått suttit där hela dagen. Det gör ont men jag kan stå ut tills imorgon. Då hoppas jag att jag får en tid på hälsocentralen. Hon sa åt mig att ta det lugnt och dricka tranbärsjuice som jag hatar mest av allt och askorbinsyra som man blandar med vatten.

Och lugnt har vi tagit det :) Har legat och kikat på top model canada och badat.  Känner mig rätt trött efter den här helgen.
 
I fredags var jag på Johans 20 årsfest. Hade jättekul :) men mot slutet spårade det ur. Jag agerade som vem som helst skulle gjort i min sits. Trodde du att jag skulle låta dig säga sånt utan att jag skulle reagera? Det var inte okej att göra som du gjorde. Sen att försöka ge oss alla dåligt samvete för nånting du själv ställt till med är inte rätt.

I lördags var det tänkt att jag skulle på inflyttningsfest hos Emelie & Håkan. Men jag låg i soffan tills typ 7 på kvällen. Jag var långt ifrån på topp. Jossis kom iallafall förbi mig och vi åkte dit en snabbis :) Sen åkte vi hem till Tobbe och kikade på slutet av melodifestivalen. Slutet är ju alltid bäst.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0