Onsdag

Godmorgon! Sovit bra? Det har inte jag. Har vaknat flera gånger och varit klarvaken så jag har fått tvinga mig själv att somna om. Det lyckades bra tills nu. Men senare än såhär borde jag inte få gå upp heller.

Idag har jag bestämt att jag ska hälsa på Nathalie & hennes mamma. Nathalie tyckte att jag skulle komma förbi vid 11-tiden men det känns väl lite tajt plus att hon förmodligen själv ligger och sover nu :b Det skulle inte förvåna mig!

Jag ska förmodligen ta över Funäsbilen idag också. Den startade inte häromdagen och det gav en ju verkligen panik. Tänk om den vägrar då vi ska åka? Men efter att haft i motorvärmaren en stund startade den hur bra som helst. C & S pratade givetvis med Chrille om det och när vi träffade honom igår tyckte han att vi skulle använda bilen nu. Att den inte bara ska stå om den håller på sådär. Den kanske inte krånglar om den får användas alltså. Märker ni också vilken bilexpert jag verkar vara? :b Om den håller på sådär.. jaja!

Igår blev Funäsgrejen klar iallafall. Jag & Jossis åkte och fixade det sista till karlarna. Det skulle egentligen kunnat ha gått jättefort men när ingen av oss är dålig på att prata så tog det lång tid. Fastnade lite framför den rätte för Linda också - vilket trams! Jag tror inte att jag kommer att fortsätta kolla på det. Sen träffade vi Brat för att reda ut lite ouppklarade affärer. Och han mår bra, måste jag kanske tillägga? Vad kriminellt det lät ;)
Lugn, det var ett vänligt möte.

__________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0