Lindåsen

Jag & Nathalie vaknade vid halv 8 tiden tack vare hennes storebror Robban. Vilken morgonmänniska! Är man ledig bör man väl automatiskt ta sovmorgon? :b Men nej, inte han heller. Han ringde först och sen var han där på tre röda. Han var hundvakt åt Markus hund Turbo också :) Vi skulle åka till Lindåsen och hämta saker ur Nathalies bil :) Deras farmor och farfar har stuga där men det är mer som ett hus. Urmysigt med ladugård. Dock har dom inga djur själva men under vintern går grannens får där och självklart skulle vi kika på dom :) Och jag blev fast! Det fanns säkert 10 små där också, och jag fann en favorit! Åh, den var jättemysig. Nathalie fick nästan ta den ifrån mig för jag ville inte släppa ned den. Och ta hem den kunde jag ju inte göra heller :/ Vi får åka ut dit fler gånger. Det måste vi!



Mitt lamm.





_______________________________________

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hehe jaa visst va dom söta :) får åka dit snart igen då :p hihi

2009-02-17 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0