vad är det för fel den här gången

Jag & Jenny är ensam hemma nu. Men hon ska åka till mamma ikväll medans jag stannar här iallafall en natt till. Jag orkar inte packa idag ;) Ska ner till köpis om en timme med Sofie, som behövde nya tights.

Jag skulle behöva nåt mot min hals. Men vad?Jag kan ju inte bestämma mig ifall det är en sträckning eller om det bara är halsont. För det gör ont när jag sväljer och när jag vrider på huvudet. Jag har också ont i vänstra örat. Men det gör bara ont på vänstra sidan av halsen. Vad är det för fel då? Därför trodde jag att det kunde vara en sträckning, men det lutar nog åt halsont iallafall..? Sitter inne på sjukvårdrådgivningens hemsida och kikar på vad mina symtom matchar in på för trevligt.. Ringa hälsocentralen är det lite sent för att göra. Och jag orkar inte sitta i kö för att prata med sjukvårdsrådgivningen heller. Det går nog över av sig själv :) Får ge det ett par dagar. Men det gör ont..


__________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0