Inte det heller?

Jag har inte urininfektion. Inga såna bakterier. Jaha!? Dom skulle ta en odling och ringa upp mig om 2-3 dagar. Sällan dom inte kan svara på vad det är för nånting när det gäller mig. Nåt är det iallafall. Ska på h.m imorgon klockan 11 och undersöka det vidare. Förhoppningsvis får jag underfunn med vad det är då. Jag hoppas!

Efter vi varit på hälsocentralen åkte vi till Köpis för Sofie behövde köpa förvaringssaker på Ikea. För det första köpte hon kanske världens största låda som hon sedan gick och funderade på hur hon skulle få hem. Jag & Jossan tyckte hon kunde gå men det fanns inte på världskartan. Den är just nu på Sofies pappas jobb. Efter Ikea drack vi kalla chailattes. Det är mycket godare än vanliga. Tusen gånger om!

Ska jobba imorgon mellan halv 7 - 15. Var inga problem att jag skulle smita iväg en stund. Det är ju allvarliga grejer, det här. Ingen överdrivning alls ;) Men klart att jag är orolig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0