Godmorgon!

Eller god eftermiddag kanske passar bättre? Jag kom hem sent inatt och vaknade ännu senare. Vi blev klara med våran funäsbil igår och det gick inte på 3 röda. Först städade vi ur hela bilen och sen kollade killarna på allt annat. Ja, sånt som vi tjejer inte förstår oss på ;) Fast jag pratar väl mest för mig själv nu. Allt såg bra ut tills dom upptäckte att bränsleledningen läckte. Det förstod jag iallafall vad det innebar. Men inget verkade vara omöjligt för dom och vips så var det lagat :) Nu är bilen i toppskick.

Efteråt sysselsatte jag & Jossis oss med annat. Det blev ett besök med Peter & Martin bland annat :) Och det som vi väntat på i evigheter hände. Men underbart är kort. Sen somnade jag på en gång när jag kom hem.

Jag har nyss kommit upp ur badet. Vilket fiasko det blev. Jag satte på vattnet och gick och la mig på soffan under tiden och glömde givetvis bort vattnet. När jag kom inspringandes hade det precis börjat rinna över kanten. PERFEKT! Det var bara att börja tappa ur vatten. Och när jag väl hoppar i så har jag ärligt talat aldrig varit med om kallare badupplevelse. I ett badkar måste jag väl tillägga. Men jag har hört att man bränner kalorier om man duschar/badar i kallt vatten. Det går åt kalorier att värma upp kroppen igen, rättare sagt.
Ser jag det från den sidan, så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0