Fredag

Jag sitter här och har knappt vaknat - egentligen. Ska fixa i ordning mig och sen åka in till stan på ärenden. Det låter förmodligen lika roligt som det kommer att bli.

Men vad trött jag är :/ Kom hem sent som fan för att jag skjutsade hem Jenny & hennes kompisar. Utan Jossis som sällskap vet jag inte vad jag hade gjort.

Tidigare på kvällen var jag & funästjejerna (ja, dom som ska med) och testade bilen vi ska ha upp dit. Vad jag pratar om den där bilen när jag tänker efter ;) Jag har tydligen aldrig kört någon bakhjulsdriven bil - och det är funäsbilen. Så jag fick testa den för första gången igår och jag hade sedan tidigare fått höra att jag ska ta det lugnt i svängarna.
Det gick iallafall utan problem ;) Inga svårigheter alls. Jag märkte ju nästan ingen skillnad? Är jag dum om jag inte gjorde det? Haha vafan.

Sen hade jag & Jossis ungefär 3 timmars tid innan vi skulle hämta Jenny & co. Vi åkte hem till mig och la oss framför tvn. Som resulterade i att jag somnade i kanske en kvart och då passade Jossis på att göra världens porträtt av mig. Det blev förvånansvärt likt också. Inte visste jag att hon kunde måla? Men jag måste nog fan byta sovstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0