Dålig uppdatering

Men nu ska det bli ändring.

Den här veckan har mestadels bestått av jobb. Men jag & jossis hann med att ha en riktig myskväll i torsdags ändå :) då vi båda var lediga på fredagen. Vi bastade, satt med ansiktsmask och sånt mys. På fredagen åkte vi runt på ärenden. Jag har fått mycket gjort den här veckan :)

Jag & Nathalie har jobbat både lördag och idag - ensamma. Vi brukar vara 3 annars. Det tog längre tid men det tjänar vi ju på ;) Även fast vi båda är helt slut idag!
Övriga delen av helgen har varit lugn. Mina jobbhelger måste ju vara det.

Idag ska jag iväg till mammas jobb med Jossis. Vi måste få relaxa efter gårdagen ;) Hoppas hon vaknar snart. Sen ska jag be pappa hjälpa mig med att sätta upp mina speglar som fortfarande står i sina förpackningar. Det går undan här! Och som vanligt är det gympa ikväll. Om min hals känns bättre..

________________________


Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-16 @ 11:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0