Du gör det inte lätt för varken dig eller mig

Igår  var jag & jossis och gjorde en förbättring, om du frågar mig ;) En kille på mammas jobb hade varit där med sina killkompisar dagen innan och partat, och hur såg det inte ut? Ölburkar, handdukar, whiskeyflaskor och kläder i hela relaxen! Samtidigt pratade jag med mamma för jag förstod inte hur vi skulle larma av - trots att jag fått en beskrivning :b Då sa hon att dom nog skulle dit och städa. Jag hoppades att vi skulle hunnit åkt innan dom skulle komma dit. Jag trodde vi klarade oss och plötsligt hör man folk gå omkring utanför rummet vi var i. Åhnej! Jag var tvungen att gå ut och prata med dom om att dom inte kunde larma ifall dom var klara innan oss. Dom verkade ju inte ha märkt att vi var där. Jag klädde på mig och gick ut i det otroligt tjusiga skicket jag var i och stöter på gullig kille. Jag trodde dom som varit där var gamla men den här killen som jag träffade på var runt 25. Fast han såg rätt sliten ut också, trots att han sa att dom tagit det lugnt.. ;) Så det var jämnt!

Det låg en kamera där också som någon hade glömt.. Och jag måste nog göra en efterlysning ;) För vi råkade se ett kort. eller två. Sen efterlyser jag en mintgrön merca från sandviken åt J också. Fast egentligen är det killen i den som jag ska leta på åt henne.

Jag skulle sova hos Nathalie igår och tills hon kom hem så skulle jag få mina beställningar av X. När han ringde mig i lördags sa han att han hade en överraskning till mig också. Självklart ville jag veta vad det var.



Är det en grej eller har du skrivit en låt till mig?
Det är nånting mitt emellan..


Jaha? Det var ju en bra ledtråd. Han hämtade upp mig och så såg han sådär lurig ut som alltid. Och så plockar han fram en jättestor bukett med rosor! Åh. Vilken kille! Verkligen mitt emellan en sak och en låt. Han hade fått köpa två buketter sammanlagt till mig, berättade han. Hans flört fick min bukett i lördags.. Ja. ni läste rätt. Hon kom hem dit och såg dom och vad skulle han svara? att dom var till mig? Jag ligger väl på hennes topplista redan.. Så han köpte en ny..






Det här är en konstig situation. Jag & X har känt varandra länge. Nu har det övergått till mer för hans del. Fast han inte vill. Och jag tycker det är jättekonstig och jobbigt med tanke på att vi är så pass bra vänner. Och så gör han såhär.? Vad skulle rosorna vara bra för? Fast jag älskar dom..

Nathalie plockade upp mig i stan och sen åkte vi hem till henne och kollade på Twilight. Jag är den enda som inte har sett den verkar det som. Och självklart somnar jag efter ungefär en halvtimme ;)

___________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0