16;50

Pappa kommer hem om någon timme och jag har precis packat klart. Jossis har gjort mig sällskap hela dagen också :) Vi har varit hemma hos pappa och ätit lunch. Jossis kunde självklart inte hålla sig från att skotta efteråt. Det gick jättebra till en början men som jag förutspådde fick hon tills slut en massa snö över sig ;) Det var det värsta jag sett. Mamma skulle på party med hennes jobb så vi skjutsade henne dit för att sedan skjutsa hem Jenny & Tessan. Och nu sitter vi här. Med en massa packning.

Undra hur min funäspackning kommer att vara? Ni minns väl göteborg en helg. 5 tjejer, och våra föräldrar trodde vi skulle vara borta i veckor! Känner jag mig rätt tar jag nog med mig på tok för mycket den här gången också ;) Jag kan inte det där med att packa lagomt.

Och jag ska jobba imorgon. Hoppas inte att mamma ska hem jättesent. Inte för att jag kommer att kunna sova tidigt.. :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha men denna gång har vi ingen takbox så nu får vi nog har packning upp till öronen eller så smygar vi in en massa i mattes buss ;) haha

2009-02-06 @ 19:06:12
Postat av: Hemlig beundrare

kyss mig

2009-02-09 @ 17:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0