Söndag

Det var den julen, det :)
Hoppas att ni haft det lika bra som jag haft det.
Även fast man flängt runt och stressat - men det är väl det som hör till? :)

L-farmor, Stockholm fram och tillbaka, mys & singstar hos kusinerna,
Jenny som fyllde 19 den 25;e, succékväll med tjejerna.
För att göra det kort :)

Igår var jag inte den piggaste. Och inte idag heller! 
Hälsade på l-farmor igår och därefter blev det wii-kväll hos Jacob.
Jag var helt suverän. Måste varit helt ur form av någon anledning ;)
Kvällen slutade i gropen med pulkaåkning - mitt i natten!
En idiotisk idé då Mattias skulle börja jobba kl 7 imorse.
Måste nog kolla om han lever idag, stackarn.


__________________________
_______________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0