Rensning & julklappar

Mitt databord som jag inte ens behöver ska bort - och soffan ska in!
Det är dags för extreme makeover i mitt rum. Fast denna gång hos mamma :) 
Efter jul ska jag ta tag i det.
I min familj gillar vi att göra om -tydligen- och nu är det ÄNTLIGEN dags för mitt rum.
Det har inte riktigt varit prio 1 för det är ju fint.

När jag rensat bort alla saker från d-bordet som jag samlat på mig
åkte jag & nathalie till köpis :)
Jag har tro det eller ej bara två saker kvar. Vilken lättnad.
Min fantasi har varit suverän idag.

Nu ska jag förbereda det sista inför imorgon. Och sen sova.? 
Desto tidigare jag lägger mig desto fortare blir det imorgon.
Och det vill jag ju!

Godnatt.
________________
_______________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0