Måndag

Jag har varit vaken sen 4 imorse. Jag fick inte ens ihop 4 timmars sömn.
Vaknade till - kollade telefonen - och sen gick det inte att somna om.
Jag blev så förvånad att det inte gick.
När man väntat på nånting och när det väl händer..

Dagen har gått jättefort på jobbet iallafall.
Timmarna bara flög iväg och vips var klockan halv 4.
Såna dagar tycker jag om :)

Idag står julklappsletande på schemat - med Josefine, Sussie & Nathalie. 
Varje jul säger jag att jag ska börja i tid med julklapparna nästa år -
men hur blir det oavsett vad jag sagt? Jag är ute lika sent varje år ändå.
Vilken dålig disciplin jag har på mig själv ;)




Sist jag & nathalie var på ikea - då hon skulle ha en sak.
Hon hade nånting hon var tvungen att ha idag också
men jag kan ju slå vad att det inte slutar med enbart det.
;)

_____________________

Halv 9 ska jag vara hemma hos Johanna :) Topparna måste bort!
När man är mörkhårig så syns det slitna tusen gånger bättre.
Undra om jag ska göra nåt extremt tro.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0