LEDIG

Nu är jag ledig ända tills på måndag!
Känns hur skönt som helst och imorgon ska jag försöka sova ut.
För sömn är nog det enda jag har brist på nuförtiden ;)

Jag kan nog sluta stressa också. Jag är nog klar med alla julklapparna.
Måste ändå ner på köpis och trängas med alla stoppklossar imorgon!
Hinner inte åka dit nånting idag. Ska strax åka och kolla på film hos Camilla.
Jag föredrar det istället för köpis just nu faktiskt..

Vero kommer hem idag och det skulle firas men mina krafter säger ifrån.
Det får bli soffan ikväll. Sen får vi se vad som händer när C måste sova.
Jag kanske vaknar till.? ;)

________________________________


Helgen var inte direkt utvilande heller.
Byggde pepparkakshus i lördags och resultatet var hemskt.
Självklart fick vi ihop husen men jag vette fan vad jag tänkte med när
jag skulle dekorera det ;b Jag måste göra ett nytt!
Det kan jag kanske lägga upp.

På söndagen jobbade jag mellan 10 - 16. På kvällen blev det film hos Mathias.
Kollade på The Deadline, som Brittany Murphy hade huvudrollen i.
Efter filmen satte Sofie sig framför datan och skulle kika nåt på aftonbladet och då
fick vi nyheten att hon var död. Det kändes faktiskt ganska läskigt..

Övriga tiden har bara handlat om julklappar och inslagning.
Lite komiskt att julen ska vara en rolig, lugn högtid men det är fan bara stress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0