Helgen

Fredag; Jobb mellan 7 - 21. Därefter raka vägen till Linn.
Vinet åkte fram och idol var givetvis på.
ERIK vann och jag tror nästan att jag var gladare än vad han själv blev ;)
Malte & co kom och joinade tjejligan och jag gick hem lite för sent för att gå upp kl 8.00.


Lördag; Jag klev upp 45 minuter senare än planerat - 8.45 närmare bestämt.
Jobbade 9.30 - 22. Jag måste varit bra trött senare under dagen.
Jag skulle koka (sterilisera) blåsgrejen till alkolåset på jobb-bilen.
Fyllde upp vatten, la i den, gick iväg - STORT MISSTAG!
Det glömde jag helt bort. Sprang omkring och plötsligt tyckte jag att
det började lukta VÄLDIGT konstigt. Då slog det mig.
Resultatet;
plastgrejen är borta föralltid och kastrullen kommer att ha märken efter det -
också föralltid.

När jag slutat var det bråttom. Tjejerna var redan hemma hos Camilla.
Nathalie behövde bara vända en gång på vägen dit ;) Jag glömmer saker jämt.
Kom dit och la märke till att grannen Jonas också hade folk hos sig.
Lite senare slog vi ihop och gick in till honom :) 
Jag har för mig att det var tänkt att vi skulle ut men det blev inget av med det.
När C ville sova (vi hamnade där allihopa senare) så skulle Mathias komma.
Han fick köra hem Malte & co först för vi tjejer har ju en tendens att inte stressa.. ;)

Under väntetiden så hittade någon av oss på en fotboll. Och dom flesta gick med i leken.
Det var kanske inte det bästa jag ställt upp på..
Har så jäkla ont i benet idag efter att jag & andreas fick ihop årets tackling!!
Jag gick kanske in för det lite väl mycket ;b Vi flög rätt rejält.

När Mathias kom tillbaka trängde vi in oss i hans bil och åkte hemåt.
Vi hamnade dock på statoil och där blev jag riktigt förvånad;
Niklas som jag träffade i Motala i somras, som bor i köping - var där! Otroligt.
Jag kom hem till slut iaf. Och somnade med kläderna på.
Det är väl alltid en succé..?


Söndag; Vaknade halv 11. Inte ens 5 timmars sömn! Somna om gick inte heller.
Hade till kl 14 på mig till att bli klar iaf - då skulle jag, sofie & jossan på högbo julmarknad.
Jag har bara klagomål; det var för kallt, för mycket folk och jag som är expert på att
impulshandla köpte ingenting. Det fanns alltså ingenting!

Efteråt åkte vi hem till Niclas och kollade på film.
Det blev iaf ett bra slut på dagen! :)

Och nu borde jag sova. Men jag uppdaterad iallafall! Godnatt *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0