Godnatt

Nu känns det aningen bättre :)

Idag har jag varit och kollat på Nathalies & Nickes lägenhet - urmysig!
Äntligen hamnade dom här! Jag hatade hennes stadsliv.. ;)

Följde med henne till Ikea för hon skulle handla någon borste till nånting(?).
Ja, hur slutade det? Hon plockade på sig det PLUS flera andra saker.
Handdukar, skohylla, en hel jäkla blom-djungel, julstakar & pynt osv.
Hon vet hur man impuls-handlar minsann!

Därefter åkte vi hem till hennes mamma Yvonne och fick med oss en
och annan flyttlåda - som var långt ifrån lätt. Så jag har tränat med andra ord..
Sen skulle allt upp till lägenheten och jag kände ju som alltid då
jag är bärhjälp - jag ska aldrig flytta hemifrån.

Nu blir det duschen och därefter ska jag sova.
Jag känner mig jättetrött. Hoppas det blir enklare att somna inatt.
Godnatt *


______________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0