Godnatt

Idag har jag letat efter julklappar förgäves med Camilla & Sofie.
Man hittar ingenting när man strosar omkring.
Imorgon ska jag fan skriva en lista. Och hoppas min fantasi blir bättre då ;)

När vi gett upp följde jag med Mathias till sandviken.
Jag var hans handlings-sällskap. Sådär går det bättre än gällande julklappar.

Kom hem för ett tag sedan och då berättade Stickan att han fixat internet
(för typ 1000;e gången) på min dator - Det är nåt strul jämt.
I vilket fall - det var inte den han fixat. Han kom in med en ny!
Jag är gladast i världen - förmodligen - :D

Och nu måste jag sova. Men tänkte bryta mönstret och faktiskt uppdatera ;)
Godnatt *


Kommentarer
Postat av: Helén

ni bara köper nya datorer hela tiden ni :D Men va de nån som behövde en ny så var de fan du :D Grattis ;) Eller vad man nu säger ^^

2009-12-11 @ 15:27:55
URL: http://helenengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0