Fredag

Godmorgon!

Känns som att det kommer bli en riktigt lång dag för mig.
Först jobb från 7 - 15.30. Då blir det att åka till nästa för att jobba mellan 16.00 - 21. 
Och när jag slutat ska jag hem till Linn på fredagsmys,
vilken inkluderar; forts. av Idol, sällskapsspel och vin ;)
Men jag är ju kvällsmänniska så det kommer nog att gå bra!

Fast jag jobbar ju 10 - 22 imorgon. Men jag har klarat det förr ;)
Frågan är bara när jag ska ha tid att sova ut.?

__________________________


Final ikväll - som jag väntat.
Det är nog ingen överraskning att jag håller på Erik.




Fast det brukar ju gå bättre för den som kommer tvåa.
Jag ska kanske försöka hålla mig från att impulsrösta på honom då.?
NEJ! vem försöker jag lura egentligen ;) Det går inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0