Dagen före

Jag kunde faktiskt sova inatt. Även om jag reagerade på varenda konstiga ljud.
Låg på helspänn och jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig.
Att bli sliten ur sängen? Visst att jag är paranoid men på nåt sätt så somnade jag.

Klev upp tidigt för jag, mamma & jenny skulle åka till köpis och fixa det allra sista.
Det var inte så mycket folk som jag föreställt mig. Tack och lov!
När vi kom hem blev det julklappsinslagning och därefter åkte vi till låtsasfarmor på "lilla julafton".
Det var jättekul att träffa henne och att hon verkade må bra trots omständigheterna.
Jag hoppas ändå på det bästa <3

Har hunnit med att träffa Jossis på kvällssidan. Underbart!
Snälla Sofie har även färgat min utväxt så min dag har varit suverän ;)

Borde faktiskt lägga mig nu för imorgon ska jag upp tidigt.
Klockan 8 bär det av till faster Helen i Stockholm.
På kvällen när vi kommer hem blir det singstartradition hos moster & kusinerna.
Det låter säkert väldigt jul-aktigt ;)
Förra året var en succé och iår borde jag fan blivit ännu bättre!
Dom ska få smaka på tufft motstånd.

Godnatt. Och god jul!

_________________________







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0