Äntligen helg

Som jag har längtat efter det.

Nu ska jag strax iväg till Camilla och kolla på hennes överraskning ;)
Därefter ska jag in till stan och hämta upp Sussie, sen Jossan när hon slutat
för att sedan åka hem till henne och ha vin/idol-kväll. Tradition? Ja!

Jag håller ju på ERIK sen långt tillbaka - 
och jag vill faktiskt hellre ha kvar Calle än Tove om jag ska vara ärlig.
Vi får se hur det går. Men bara Erik är kvar så är jag mer än nöjd! ;)

Nej, nu måste jag göra mig klar. Ha en trevlig kväll!


___________________


and I need you, and then what?
and I leave you, and then what?

Thinkin' it's too soon to have it all
Hard enough to know what I really want
I'll start changing with everything around me
I brush it off




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0