Live från jobbet

Nu är det kväller här.

Känner mig riktigt deppig för imorgon är det min sista dag på sommarviket.
Och jag vill inte sluta.!

Jag har varit här sedan februari 08. Det är alltså min andra sommar
och jag trivs så OTROLIGT bra.
Bara personalen är helt fantastisk.
Mer än så får jag inte berätta men jag lovar; jag är på världens bästa ställe.

Jag kommer ju komma tillbaka, men ändå..
Ska vara uppe så länge jag orkar och verkligen dra ut på tiden.
Så det inte blir imorgon..
Förstår ni, jag pratar om mitt jobb.!

Nu ska jag kolla om Ida är vaken, som jobbar med mig imorgon,
för hon om någon kan muntra upp mig.
Jag har nog aldrig mött en gladare eller positivare människa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0