Honey, I'm home

Jag kom egentligen hem igår kväll. Då var jag helt slut och la mig på direkten.

Åkte i Fredags mot Fredrikstad men vi stannade i Karlstad och sov över
på hotell istället. Vi hade kommit fram mitt i natten annars och nu i efterhand så är jag
säker på att vi aldrig skulle hitta dit då heller ;)

Fredrikstad motsvarar våran västkust kan man säga.
Det var verkligen hur fint som helst.
Vi hälsade på Jonas mosters exman, och hans familj som hade hyrt hus där.
Jonas kusin gjorde så att vi var 3 som pratade svenska.
Det var från första stunden inte så jäkla lätt att förstå norska, som jag trott,
men till slut hängde jag med hyfsat bra :)

I vilket fall. Vi var där för jobb och jag åker förmodligen dit när skidsäsongen drar igång.
Jag vill och jag förlorar ju ingenting.




Hemsedal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0