Hemma

Jag & Sofie åkte till Högbo idag. Har inte varit där på evigheter så valet var enkelt :)
Emelie & Linn kom senare och gjorde oss sällskap bland barnfamiljerna.
Snart är det ju även dags för en av oss att joina dom ;)

Kom nyss hem och nu blir det duschen.
Ska på bio med lillasyster, Sofie, Johan, Linn & Camilla :)
Ja, vi ska se Harry! Bara för att man sett dom andra måste man ju fortsätta.
Även fast jag hört att den här ska vara dålig.. Jag ska se den ändå!



Det fick bli den tidigare visningen (eller vad man nu ska kalla det)
för imorgon åker jag & familjen - morfar, kusinerna mm till Eckerö över dagen.
Ska bli jättekul :) Hört att vädret ska bli bra också. Toppen!
Nu är det bara att komma upp 6 imorgon bitti som är det svåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0