Gårdagen

Jag hade jättekul igår :)
Det enda mindre bra var att jag tog pappas helvetes cykel dit med Sofie bakpå.
Det hade kunnat gått kanonbra om inte sadeln hade varit hög som fan så jag
fick ha helt nedåtböjda fötter och ifall styret hade varit närmare mig så att
jag inte hade varit tvungen att sträcka ut armarna som en galning.!
För det lät ju ha sett bra roligt ut.. Men vi kom fram ändå ;)

Eftersom jag skulle lägga mig relativt tidigt inatt och upp tidigt idag så åkte vi hem runt halv 1.
Annars kommer jag få kämpa imorgon - och det är inte värt det..

Men
jag hade kunnat stannat hela kvällen faktiskt - för det var så roligt.
Jag tror nästan att vi allihopa fick in lite norrländska i våran dialekt också ;)
Tack vare Krille.

Hemvägen var det värsta jag gjort - cykla hem i spöregn..
Svenska underbara sommar.. Så jäkla skönt att åka till Cypern imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0