Fredag

Godmorgon :)
Fy vad trött jag är. Men jag ska vänja mig med att gå upp tidigt även om jag är ledig.
Det skadar ju inte, och jag får ångest då jag "sover bort hela dagarna.."
Jag ska ju hinna med mycket under en dag ;)

I onsdags efter grillningen åker vi till Sandviken och hyrde film.
Det blev 3 stycken och jag tänkte att det aldrig skulle gå
med tanke på att klockan var runt 22 redan då.
Vi skulle inte börja kolla förens vid 22.30 och då var jag redan trött..

Emelie bor ensam i veckorna för att hennes Håkan är i Luleå och jobbar
så valet om vart vi skulle vara blev enkelt ;) Vi skulle sova över också.
Jättemysigt, men jag somnade efter 2/3 av första filmen..

Jag la mig ner.! jag har egentligen förbud på det då jag somnar på en gång.
Och är omöjlig att få liv på. Ja, vilken filmkväll.
Men filmen var bra tills jag somnade iallafall.. ;)

Dagen efter åkte vi in till stan och fixade ärenden.
Gjorde ett besök på arbetsförmedlingen, växlade pengar, köpte nya skor
och hämtade resekataloger åt mamma.
Vi ska boka thailandsresa :D Äntligen.!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0