Underbara nyheter

Jag hade ont i halsen om ni kommer ihåg? Idag kan jag knappt prata. Jag hade problem med detta för ungefär två månader sen också - då hade jag ont på enbart vänster sida. Nu är det tvärtom. Det är bara höger sida. Min högra halsmandel är så uppsvälld att jag knappt kan prata eller svälja. Och bara för det måste jag svälja hela tiden..

Jag lovar, om jag får såhär ont en enda gång till ska jag operera bort halsmandlarna!

Som det stora pluset jobbade jag idag också. Fick tid på hälsocentralen kl 14 - det var den senaste tiden jag kunde få. För att komma till saken så vet jag inte vad det är jag har. Min läkare pratade både om att det kunde vara halsfluss eller en slags halsböld. Usch!
det sistnämnda får mig att vilja spy. Jag vet vad som väntar ifall jag måste operera bort den.  

Jag fick iallafall antiobiotika mot vad det nu är jag har. Och nu hoppas jag att det blir bättre för det här känns inte alls bra.
Jag varken ljuger eller överdriver när jag säger att det gör ont som bara fan :s
Det blir en lugn sista april för min del.. Men det gör mig ingenting.

_____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0