Underbara dag!

Jag sov hos Camilla igår efter våran trevliga kväll i Sandviken :) När jag kom hem imorse var det första jag gjorde att dra på mig shorts och linne. Sedan la jag mig på altanen. Vilket underbart väder det var, och fortfarande är, idag. och vilken värme :)
Säger bara; äntligen!

Stickan står framför grillen så det blir mat snart. Men tro inte att det är premiär. Den hade vi väl i början av Januari ;b Mamma skickar ut honom precis som hon vill.
Känner man min mamma förstår man ;)

Ska packa klart mina saker och invänta Camilla. Hon hämtar mig runt kvart i 6. Då åker vi till tågstationen och plockar upp Sofie och sen åker vi raka vägen mot Vallsta :) 

Hoppas det blir kul. Men det blir det nog - vi har ju vin med oss annars.. ;)

___________________________




DET ÄR VÄRRE FÖR MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0