Take it all

Det har regnat till och från sen imorse men nu verkar solen titta fram minsann.
Fast det känns inte kul då jag egentligen ska undvika den nu under min behandling.
Ute kan jag vara förstås - men jag får absolut inte sola..

Nu måste jag hitta på nåt att sätta på mig. Jag har allt kvar hos pappa. Måste dit idag, om jag nu inte ska bo där? Då är det dumt att hämta saker och ta med hit.
Han kommer väl hem imorgon ändå?
Äh, vi får se hur det där blir. Jag måste ringa honom sen!

Sofie åker till Vallsta idag och jag tänkte följa med henne till bussen.
Jag har inte lämnat huset sen i måndags ;o
En liten promenad borde inte göra någon större skada nu :) Jag mår ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0