Ssk-möte

Varit på möte med Karin idag för att förnya min deligering. Var trött som tusan imorse och det första jag fick göra när jag kom dit var att åka på ett läkemedelstest.! Huh.
Men det var inga konstigheter :) Om ett år måste jag göra om det dock.

Jag skulle ha åkt hem och sovit på en gång efter jobbet igår. Men att sova är aldrig först på min prioriteringslista.

Jonas hämtade mig efter jobbet och körde hem mig så att jag kunde lämna tillbaks Sofies bil till hennes farmor. Sen åkte vi till Josefine och kollade på Helt hysteriskt :)
Behöver jag säga vem som inte tyckte det var ett dugg roligt?





Ëfter ett par avsnitt ringde Niclas till Jossan. Han hade varit på after work och ville hem.. Vi åkte och hämtade honom och det var en syn måste jag säga. Jag är glad att jag inte är honom idag!

När jag väl kom hem tog jag bilen och gjorde ett snabb-besök hos Peter (Robert) Forsberg :)
Säger jag Robert vet ingen vem jag menar så jag måste köra på Peter helt enkelt.
Efter det var det bara att åka till stan och hämta Jenny. Vilken snäll storasyster jag är.
Ja, jag hann med en del ändå :)

Ska ut och kratta löv på gården snart. Jag lovade pappa att göra det. För en vecka sen..

_________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0