I can't feel anything

Äntligen hemma! Åkte in till PVF tidigt idag men dom jag behövde prata med var på möte så jag ska ringa dit imorgon istället. Efter åkte jag & Sofie och hämtade upp Josefine och tog en sväng på köpis först och sen åkte vi vidare till sandviken :) När vi var klara med våra ärenden åkte vi hem till Josefine. Hon hade fått en spikmatta och den skulle jag absolut testa. Jag trodde det skulle göra ont. Jag menar - spikmatta! Till min stora förvåning var det skönt :) Jag tror jag ska köpa en faktiskt. Det ska ju vara bra för kroppen och blodcirkulationen.
Man fick snygga märken efteråt också.



Jossan kom precis hit och nu väntar vi på att Niclas ska komma förbi. 
Det blir nyttig filmkväll och vi ska till och med göra smoothies!
Vi ska kolla på..

Penélope Cruz är med.. :)

Men först ska vi kolla klart på Room service. Dregen är med. Behöver jag säga mer? ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0