Min hals är redan bättre

Är inte det suveränt? :) Jag kan prata hyfsat bra och det gör inte alls lika ont att svälja idag.
Kapslarna är effektiva trots att det känns som att jag ska kvävas varje gång jag tar dom ;o
Dom är inte de minsta direkt. Och jag ska bara ta 3 om dagen..


Även fast jag knappt kunde få fram ett ord utan att anstränga mig som sjutton igår skulle jag absolut prata med mamma. och vet ni vad jag lät som - på pricken?
På efterlyst när folk vill vara anonyma gör dom om rösterna, ni vet? Jag lät precis så! 
Då kan ni tänka er i vilket skick min hals varit i. Fast det lät ju förjäkla roligt ;)


Har inte gjort av med så mycket energi idag om jag ska vara ärlig.
Men om en stund kikar Nathalie & Camilla förbi mig en stund :)
SÄLLSKAP!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0