Måndag

Godmorgon!
Det är det verkligen. Vaknade hyfsat tidigt helt av mig själv utan att vara dötrött och det verkar ju bli sol idag :) Den är framme nu men man vet ju hur lätt den kan försvinna..


Kanske dags att ringa Jossan och få höra alla detaljer?! :D Hon kom hem från studentkryssningen igår. (dumma tjej att hoppa av och börja om - annars hade vi åkt tillsammans förra året!) Med tanke på min oro gav jag henne däckförbud efter klockan 7. Att min lillasyster också var med på den gjorde mina nerver lugnare ;)


Jag minns min studenkryssning som igår. FYFAN vad roligt jag hade!
Minns du jossis.? ;)
__________________________

Kommentarer
Postat av: Jossissss

jaa jag minns ;) vilken succé det var!

2009-04-06 @ 10:57:11
Postat av: Petta

kyss mig ikväll mhv peter storm

2009-04-06 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0