Män som hatar kvinnor

Vilken film. Den var bra. Men jag känner mig konstig. Jag mår konstigt. 

Först tyckte jag att den var spännande som fan. Sen blev den rent ut sagt vidrig! Det tog så pass hårt på mig att jag blev alldeles tårögd. Och under den sista delen av filmen satt både jag & Sofie gömde under våra jackor x antal gånger. Jag tror vi skrämde de övriga på bion med våra hoppa-till-gester mer än det som hände på filmen :b




Mathias hade sett C's bil på stan och frågade vad hon fifflade med. Han fick koll på läget och när vi kommer tillbaka till bilen efter filmen stod bilen inte alls som vi lämnat den.
Dom idioterna hade lyft bilen och ställt det åt helt fel håll! 
Man är väl inte förvånad. Egentligen. 


Jag borde sova nu för imorgon ska jag & Sofie gå på morgonpromenad och sen sola :) 
Var det 8 eller 9? Helvete..
Min telefon kommer att dö också. Det funkar inte att ladda den. Där man stoppar in laddaren vet ni? Det är nåt fel med det. Trots att laddaren är i händer ingenting. Hur jag är vrider och trycker! Jag har två laddare och det händer inget med någon av dom i. Det är min telefon det är fel på. IGEN! Hon får ringa hem och hoppas på det bästa ;)

Godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0