Live från Sofie

Jag har haft det hestiskt den senaste timmen. Blev bestämt att vi skulle åka till pappa och då var det bara att börja packa. Mamma & Stickan åkte ju till Tänndalen idag. Vi ska vara hos pappa tills på måndag och det konstiga är att jag har precis lika mycket grejer med mig när jag ska vara där ett par dagar som när jag ska vara där en längre period ;o

Sofie ringde och tyckte jag skulle komma och hjälpa henne med hennes garderobrensning. Då tänkte jag ta cykeln så det går fort att åka hem sen. Men då stod cykeln vid tandläkaren - suck. Jenny hade tagit den men struntat att hämtat den för att hon fick skjuts hem. Jag fick skjuts dit och cyklade hit. Och vad kläder hon har. Herregud! När hon säger att hon inte har nåt att ta på sig ljuger hon ;b

Och nu ska vi åka och väga oss. Det ser vi fram emot.

_____________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0