Hemma

Efter en natt i Vallsta :) Jag hade dock kunde stannat mycket längre. Ett jättefint hus med stall - i skogen. Hur mysigt som helst.

Det absolut första jag gjorde när vi kom fram var att hitta en fiende. Vi skulle ta med pizza till Erica & Micke och stannade till vid någon pizzeria. I Arbrå/Vallsta kryllar det inte direkt av poliser så föräldrar i trakten patrullerar på helgkvällarna. Dom har en bok på pizzerian där dom för anteckningar om hur läget varit. Självklart kunde jag, rolig som jag är, inte låta bli att skriva något och fick in; 4/4 Det kommer inte att bli en lugn kväll.

Skulle få med att "patrullen" skulle räkna med att vara ute hela natten också, men det hann jag inte för killen som jobbade fick syn på vad jag sysslade med och började ryta åt mig att jag INTE fick skriva i boken. Han vart jättearg! 
"eeh nej, jag kollar bara.." Och suddade över det jag skrivit fort som fan. haha! 
Herregud. Var det farligt? Sofie höll på att dö medans jag mest blev paff. Jag är verkligen inte van vid att folk skriker på mig. Det brukar vara jag som står för såna scener ;)

När vi kom fram och fått upp packningen på rummet åkte vinet och sällskapsspelen fram :) Jag trodde att mitt & Camillas lag skulle vinna men något gick snett på vägen. Av någon anledning. Vi höll på tills sent och sen kom Niklas förbi. Det var säkert 4 år sedan jag träffade honom sist. Han ville iallafall ta med oss till Joel som precis flyttat till ett hus - och det gjorde vi :) Det var jättefint, men jag skulle aldrig nånsin kunna bo där ensam. Jag skulle iförsig inte kunna bo ensam nånstans.

Vi vaknade strax efter 12 idag. Men alla mådde kanon :) Åt våfflor till frukost och sen tog Sofie en ridtur medans jag & Camilla promenerade. Var en riktigt succé eftersom det inte var ett dugg lerigt..
När vi kom tillbaks fick vi besök av Erikas gamla klasskompis Annika & Pojkvän :) Vi hade kunnat tagit dit många fler för huset är inte direkt litet. Sen kände vi att vi var tvungna att åka hem.

.. Och nu är jag hemma. Har precis kommit upp ur badet och nu ska jag snart bege mig utåt :)

________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0