Hemma igen

Och jag har varit piggare. Jag tror att vi var uppe tills 5.
Men jag sov till tolv så ett par timmar fick jag ihop :)

Vi var till Tranan i Bollnäs igår och det var faktiskt jättekul! Roligt med lite omväxling :)
Träffade några killar från Småland som försökte lära mig att prata småländska.
Och det gick väl inte särskilt bra om jag ska vara ärlig ;b
Dansade i princip hela kvällen utan att få ont i fötterna och det är ganska unikt, det.

Det jag upptäckte precis innan vi skulle gå in var att min telefon var borta. Jag kollade igenom väskan x antal gånger men den låg fan inte där. Jag tänkte att den nog låg i Joels bil så jag hängde undan väskan och tänkte inte mer på det. Sofie bad honom kolla igenom bilen och efter att ha gjort det 3 gånger utan resultat så gav han upp. Då antog jag att den nog visst låg i väskan ändå. När vi skulle åka hem kollade jag igenom väskan igen men den låg inte där. Jaha?! Kul. Nu började jag känna paniken. Då åkte vi tillbaks till stället där vi tog en rökpaus. Ica kvantum närmare bestämt.
 Och där, tack och lov, hittade jag den. På en kundvagn!
Sällan jag har problem att hitta den. Det är inte första gången.
 Jag tror jag måste ha den runt halsen från och med nu!

Idag har vi pysslat med hästarna, dragit upp hagstolpar och rensat rabatter. Att dra upp dom där sabla stolparna var inte det enklaste jag gjort i mitt liv. Dom satt åt som bara den! Tror till och med att Sofie blev riktigt imponerad att jag fick upp dom ;)

Kom hem för en stund sedan och nu blir det tvn. Jag kommer nog att somna på soffan..

_____________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0